Seeking Perfection

2D & 3D CG Lover

Seeking Perfection

2D & 3D CG Lover

لینک آپدیت آنتی ویروسهای معروف

برای دانلود آپدیت آنتی ویروس مورد نظر یا ورود به صفحه دانلود آن، بر روی متن آن کلیک کنید.

Click on desired AntiVriu to download it's update or enter to update web page



Malwarebytes Anti-Malware


Portable Norman Malware Cleaner


KasperSky

KasperSky - Offline Update from Gerdoo


Norton Symantec


Avira


McAfee


BitDefender


Microsoft Essentials 32bit

Microsoft Essentials 64bit


Avast


AVG Offline Update from Soft98

configure AVG to autoupdate from within Iran


Trend Micro


ESET NOD32 - Offline Update from Softgozar



و سایتی منسجم و بروز در زمینه آپدیت آنتی ویروسهای معروف

بهمراه آموزش روش آپدیت و فایل های موردنیاز با لینک دانلود مستقیم

IranSetup.ir



نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام
مجموعه آنتی ویروس ها عالی هستند ، من همیشه norman cleaner رو از لینک وبلاگ شما دانلود می کنم .
ممنون

مرسی سعید جان.
از اینکه از وبلاگ من جهت دانلود استفاده میکنی خیلی خوشحالم
Norman Cleaner انتخاب حرفه ایه هاست و انصافاً کارش درسته ، البته کار شما درستتره

سلام، خوب هستین؟ وبلاگتون خیلی علیه
مخصوصا قسمت آنتی ویروس ها.من از قسمت آپدیت NOD32 استفاده کردم.
خیــ ــلی خیــ ــلی مــ ــ ـمــ ــــ ـون

مرسی از لطفتون
متاسفانه من وبلاگم رو زودزود آپدیت نمی کنم.
تازگیها لینک آپدیت بعضی از آنتی ویروسها عوض شده و نود۳۲ چون آنتی ویروس پرطرفداریه نیاز می بینم لینک دانلود آفلاینش رو هم تو وبلاگم بذارم.

ممنون از نظری که دادین.
در ضمن وبلاگ عالیی دارین. نبریک میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد